Filtry Wyczyść filtry


Cena



Producent

Status


A~5090009
  • 1
  • 2
  • 3
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W30 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Scooter 1l 4T, API SL JASO MB Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Scooter 1l 4T, API SL JASO MB Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 4l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 15W50 CASTROL Power 1 1l 4T, API SN JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Smar do łańcucha CASTROL CHAIN SPRAY 0,4l do smarowania Syntetyczny
CASTROL
Smar do łańcucha CASTROL CHAIN SPRAY 0,4l do smarowania Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 1l 4T, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 1l 4T, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
EKO
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 4l 4T opakowanie biodegradowalne, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE Super 4 4l 4T opakowanie biodegradowalne, API SL JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 4l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Smar do łańcucha SILKOLENE TITANIUM DRY LUBE 0,5l wzmocniony PTFE
SILKOLENE
Smar do łańcucha SILKOLENE TITANIUM DRY LUBE 0,5l wzmocniony PTFE
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W30 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W30 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 20W50 SILKOLENE V-Twin 1l 4T polecany do cruiserów z dużymi silnikami V-twin, API SG; SH; SJ JASO MA-2 Mineralny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 20W50 SILKOLENE V-Twin 1l 4T polecany do cruiserów z dużymi silnikami V-twin, API SG; SH; SJ JASO MA-2 Mineralny
(0)
Smar specjalny SILKOLENE PRO RG 2 0,5l Syntetyczny
SILKOLENE
Smar specjalny SILKOLENE PRO RG 2 0,5l Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 40 SILKOLENE Castorene R40S 1l 4T do motocykli żużlowych; rycynowo-estrowy; wyczynowy
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 40 SILKOLENE Castorene R40S 1l 4T do motocykli żużlowych; rycynowo-estrowy; wyczynowy
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Zmywacz do łańcucha SILKOLENE BRAKE & CHAIN CLEANER 0,5l do czyszczenia do hamulców i łańcucha
SILKOLENE
Zmywacz do łańcucha SILKOLENE BRAKE & CHAIN CLEANER 0,5l do czyszczenia do hamulców i łańcucha
(0)
Olej + filtr -15%
EKO
Olej silnikowy 4T 5W40 SILKOLENE PRO 4 4l 4T estrowy; opakowanie biodegradowalne, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 5W40 SILKOLENE PRO 4 4l 4T estrowy; opakowanie biodegradowalne, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 5W40 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 5W40 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE QUAD ATV 1l 4T, API SJ JASO MA-2 Półsyntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W40 SILKOLENE QUAD ATV 1l 4T, API SJ JASO MA-2 Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W60 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W60 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T CASTROL Power 1 Scooter 1l 2T, API TC+ JASO FD Półsyntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 2T CASTROL Power 1 Scooter 1l 2T, API TC+ JASO FD Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SL JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 5W40 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SL JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Smar do łańcucha SILKOLENE CHAINLUBE 0,5l do smarowania Półsyntetyczny
SILKOLENE
Smar do łańcucha SILKOLENE CHAINLUBE 0,5l do smarowania Półsyntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W50 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W50 SILKOLENE PRO 4 1l 4T estrowy, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej silnikowy 2T CASTROL A747 1l 2T wyczynowy, API TC
CASTROL
Olej silnikowy 2T CASTROL A747 1l 2T wyczynowy, API TC
(0)
Olej przekładniowy 10W40 CASTROL MTX 1l, API SG Mineralny
CASTROL
Olej przekładniowy 10W40 CASTROL MTX 1l, API SG Mineralny
(0)
Olej + filtr -15%
EKO
Olej silnikowy 4T 15W50 SILKOLENE PRO 4 4l 4T estrowy; opakowanie biodegradowalne, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 15W50 SILKOLENE PRO 4 4l 4T estrowy; opakowanie biodegradowalne, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej + filtr -15%
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
CASTROL
Olej silnikowy 4T 10W50 CASTROL Power 1 Racing 1l 4T, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
Olej przekładniowy 80W90 SILKOLENE BOA 1l do mocno obciążonych przekładni i wałów kardana, API GL-4; GL-5 Mineralny
SILKOLENE
Olej przekładniowy 80W90 SILKOLENE BOA 1l do mocno obciążonych przekładni i wałów kardana, API GL-4; GL-5 Mineralny
(0)
Olej + filtr -15%
EKO
Olej silnikowy 4T 10W50 SILKOLENE PRO 4 4l 4T estrowy; opakowanie biodegradowalne, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
SILKOLENE
Olej silnikowy 4T 10W50 SILKOLENE PRO 4 4l 4T estrowy; opakowanie biodegradowalne, API SN JASO MA-2 Syntetyczny
(0)
1 z 3 następna

Oleje/płyny/smary do motocykla mają wpływ na prawidłową eksploatację. Oleje służą do zapewnienia silnikowi i układowi napędowemu właściwego smarowania. Regularna wymiana oleju jest ważna dla zapewnienia długiej żywotności jednostki napędowej. Płyny eksploatacyjne wymieniane są rzadziej, ale nie oznacza to, że można o nich zapomnieć. Najważniejsze to płyn hamulcowy i płyn do chłodnicy do motocykla, jeżeli silnik jest chłodzony cieczą. Z kolei smar do łańcucha służy do właściwej konserwacji napędu i powinien być na wyposażeniu każdego motocyklisty, którego maszyna jest napędzana łańcuchem.

Jaki olej do motocykla?

Na rynku są trzy rodzaje olejów - syntetyczny, półsyntetyczny i mineralny. Najlepiej używać tego pierwszego, ponieważ charakteryzuje się dużą odpornością na wysokie temperatury, ma dobre właściwości czyszczące i uszczelniające, a także pozwala uruchomić silnik nawet przy silnym mrozie. Kupując olej warto trzymać się specyfikacji producenta, a nawet jeśli nie wiadomo, jaki był wlewany wcześniej, to przy nowoczesnych silnikach z powodzeniem można stosować olej syntetyczny. Oznaczenia takie jak np. 10W40 mówią o zakresie temperatur. Pierwsza liczba oznacza temperaturę gęstnienia, a druga - maksymalną temperaturę otoczenia.

Jaki płyn hamulcowy do motocykla?

Płyn hamulcowy stosowany jest w układach hydraulicznych. Przenosi on siłę hamowania z dźwigni hamulca na zacisk hamulcowy. Producenci zalecają kontrolę płynu i ewentualną wymianę nie rzadziej niż co 2 lata. Pierwsze sygnały świadczące o konieczności wymiany to pogorszenie pracy układu hamulcowego i zmiana barwy płynu. Jeżeli płyn jest mętny lub zmieni kolor na bardzo ciemny, to należy go wymienić. Najczęściej stosowany jest płyn hamulcowy do motocykla DOT 4, gdzie temperatura wrzenia wynosi 230 stopni Celsjusza i jest szybko wytracana dzięki procesowi absorpcji wody. Jest też DOT 5.1, gdzie dodano silikon, a temperatura wrzenia wynosi 260 stopni Celsjusza.

Jaki smar do łańcucha motocyklowego?

Wybór smaru powinien zależeć od tego, w jakich warunkach jest wykorzystywany motocykl. Podstawowo dzieli się smary na mokre i suche. Te pierwsze wytrzymują dłuższe przebiegi, ale trzeba je nakładać na gorący łańcuch i dać im wyschnąć, bo w przeciwnym razie można ubrudzić dolną owiewkę i felgę. Suche smary na bazie wosku lub teflonu wymagają częstszego używania, ale też są bardziej odporne na zabrudzenia, ponieważ piasek czy błoto nie będą do nich przylegać.